Często zadawane pytania

Odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane pytania

Ogólne

Dlaczego powinienem korzystać z Otter?

Otter zapewnia Ci kompleksową ofertę produktów i usług, która skupia się na pomocy Twojej restauracji w szybkim i zrównoważonym rozwoju działalności w obszarze zamawiania jedzenia online. Nasze narzędzia Menedżera handlowego i Menedżera zamówień, w połączeniu z aktualizacją do wersji Otter Premium, eliminują chaos zamówień online.Nasz bezpłatny produkt Menedżera handlowego zapewnia skonsolidowane i wnikliwe raportowanie wyników wszystkich Twoich marek, placówek i dostawców zamówień online.

Jest dopasowany do właścicieli i menedżerów, aby umożliwić strategiczne i efektywne zarządzanie restauracją na co dzień. Nasz produkt Menedżera zamówień łączy wszystkie Twoje usługi dostawy, aby zapewnić Ci pełną kontrolę nad zamówieniami online za pomocą jednego tabletu i opcjonalnej drukarki. Dzięki uaktualnieniu do wersji Otter Premium zyskujesz dostęp do usług specjalnych, które dodatkowo usprawniają Twoje operacje, a także dedykowanego Menedżera ds. sukcesu klienta, który współpracuje z Tobą w celu rozwijania Twoich internetowych zamówień jedzenia.

Jak Otter może pomóc mi usprawnić moje operacje online?

Pomagamy Ci usuwać błędy ludzkie, ograniczyć marnowanie żywności, dodać dodatkowe usługi zamawiania jedzenia online (i nowych klientów) oraz uprościć operacje. Zapewniamy również bezpłatny dostęp do najnowocześniejszych, wizualnych analiz wydajności i spostrzeżeń, które pomogą Ci podejmować decyzje operacyjne, dzięki którym możesz usprawnić swoją działalność.

Czy Otter pomaga klientom w korzystaniu z usługi?

Oczywiście! Pomyśl o nas jako o powiększeniu Twojego zespołu bezpośredniej obsługi klienta. Możesz uzyskać dostęp do naszego najlepszego w swojej klasie zespołu pomocy technicznej za pośrednictwem czatu, poczty e-mail, SMS i telefonu. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Brzmi dobrze, prawda?

Menedżer handlowy

Co to jest Menedżer handlowy?

Menedżer handlowy to bezpłatne narzędzie do raportowania i analizy dla właścicieli i operatorów restauracji. Narzędzie konsoliduje wszystkie dane dotyczące zamówień od dostawców usług zamówień online w jeden, łatwy w obsłudze i bardzo wizualny pulpit nawigacyjny. W Menedżerze handlowym będziesz mógł zobaczyć trendy wydajności w swoich markach i placówkach, a także zagłębić się w poszczególne zamówienia, aby zrozumieć trendy i problemy dotyczące produktów. Dzięki naszemu narzędziu Menedżera handlowego stale wprowadzamy innowacje i cieszymy się, że w przyszłości będziemy mogli zapewnić więcej spostrzeżeń o Twoich operacjach.

Jak mogę się zarejestrować do Menedżera handlowego?

Możesz się zarejestrować do Menedżera handlowego tutaj. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem sprzedaży tutaj.

Jak działa Menedżer handlowy?

Menedżer handlowy zbiera dane od Twoich dostawców usług zamówień online. Możesz łatwo uzyskać dostęp do narzędzia z dowolnego laptopa, tabletu lub urządzenia mobilnego za pośrednictwem manager.tryotter.com.

Ile kosztuje Menedżer handlowy?

Menedżer handlowy jest bezpłatny! Czy nie jest to wspaniałe? Naszym celem jest pomaganie restauracjom w osiągnięciu sukcesu, dlatego zapewnianie restauracjom bezpłatnego dostępu do naszego narzędzia stanowi część naszej misji.

Jakie usługi dostawy są obsługiwane przez Menedżera handlowego?

Obsługujemy wszystkie główne usługi zamawiania jedzenia online i każdego dnia dodajemy nowe. Sprawdź naszą stronę Integracje, aby uzyskać więcej informacji.

Jak długo trwa konfiguracja Menedżera handlowego?

Konfiguracja Menedżera handlowego jest szybka! Możesz uzyskać dostęp do narzędzia w ciągu 6 godzin od rejestracji, o ile otrzymamy wymagane wstępne informacje do konfiguracji.

Czy Menedżer handlowy wymaga sprzętu?

Nie jest wymagany żaden sprzęt. Dostęp do narzędzia witryny Menedżera handlowego można uzyskać za pośrednictwem laptopa, tabletu lub telefonu komórkowego pod adresem manager.tryotter.com.

Menedżer zamówień

Co to jest Menedżer zamówień?

Dzięki jednemu tabletowi i opcjonalnej drukarce, Menedżer zamówień łączy wszystkie usługi dostawy, zapewniając pełną kontrolę nad Twoimi zamówieniami online. Z naszego połączonego systemu możesz automatycznie akceptować zamówienia ze wszystkich swoich usług dostawy. Dzięki kompleksowym raportom i analizom możesz łatwo śledzić i monitorować status wszystkiego, wstrzymywać i wznawiać swoje sklepy, 86 pozycji menu, gdy zabraknie Ci składników, aktualizować godziny otwarcia sklepu, i mierzyć sukces swojej działalności zajmującej się zamówieniami online.

Jak zarejestrować się w Menedżerze zamówień?

Możesz zarejestrować się w Menedżerze zamówień tutaj. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem sprzedaży tutaj.

Czy Menedżer zamówień obsługuje różne sposoby pracy?

Obsługujemy dwa podstawowe sposoby korzystania z naszego oprogramowania:


1. Ważne jest, aby Twoje zamówienia przechodziły przez Twój system POS
W tej sytuacji udostępniamy tablet, który agreguje wszystkie Twoje usługi zamawiania online, dzięki czemu masz jedno miejsce do przyjmowania i przeglądania przychodzących zamówień. Większość restauracji używa nas do kolejkowania zamówień i zarządzania ich wprowadzaniem do ich systemu POS.

2. Twój system POS nie jest dla Ciebie zbyt istotny
W tej sytuacji udostępniamy zarówno tablet, jak i drukarkę. Drukarkę możesz umieścić w pobliżu swoich kucharzy w kuchni, którzy będą mogli realizować zamówienia na podstawie wydrukowanych biletów. Otrzymasz również tablet, dzięki któremu będziesz mieć możliwość kontrolowania wszystkich swoich przygotowywanych zamówień.

Ile kosztuje Menedżer zamówień?

Otter jest dostępny za niski miesięczny koszt za placówkę – nie pobieramy żadnej prowizji, a nasza miesięczna stawka jest stała. Aby uzyskać więcej informacji, przejrzyj stronę z cenami tutaj. Otrzymaj nieograniczoną liczbę integracji i zamówień, dzięki czemu możesz szybko i bezproblemowo rozpocząć pracę.

Czy Menedżer zamówień pobiera opłaty za każde przetworzone zamówienie?

Twoja subskrypcja obejmuje nieograniczoną liczbę zamówień. Nie ma opłat za zamówienie.

Jakie usługi dostawy są obsługiwane przez Menedżera zamówień?

Obsługujemy wszystkie główne usługi zamawiania jedzenia online i każdego dnia dodajemy nowe. Przejrzyj naszą stronę Integracje, aby uzyskać więcej informacji.

Ile czasu zajmuje otrzymanie tabletu i/lub drukarki?

Rozpoczęcie pracy jest szybkie i łatwe. Zwykle jest to możliwe w ciągu kilku dni! Jeśli chcesz zacząć, kliknij tutaj.

Co powinienem zrobić ze wszystkimi tabletami, które przysłali mi moi dostawcy usług zamawiania jedzenia online?

Możesz je naładować i schować, jeśli będziesz ich potrzebować ponownie. Ale może ważniejsze pytanie brzmi… co zamierzasz zrobić z całą tą nowo odzyskaną przestrzenią na blacie?!

Najczęściej zadawane pytania o Otter Premium

Co to jest Otter Premium?

Otter Premium to specjalna usługa oferowana przez zespoły ds. sukcesu i obsługi Otter, która pomaga usprawnić Twoje operacje. Za pomocą Otter Premium, nasz zespół będzie odpowiedzialny za synchronizację i utrzymywanie menu do Twoich zamówień jedzenia online u wszystkich dostawców jako systemu POS, jeśli zdecydujesz się na integrację z naszymi POS. Dedykowany menedżer ds. sukcesu klienta i kolejka do priorytetowej obsługi zapewnią Ci zawsze pomoc oraz dostęp do wiedzy o rozwoju restauracji i operacyjnej, gdy będziesz ich potrzebować.

Czy Menedżer handlowy i Menedżer zamówień są częścią Otter Premium?

Tak, dostęp do Menedżera handlowego i Menedżera zamówień jest zawarty w Otter Premium.

Ile kosztuje Otter Premium?

Aby dowiedzieć się więcej o kosztach Otter Premium, porozmawiaj z członkiem naszego zespołu sprzedaży lub specjalistą ds. premium tutaj.

Co to jest synchronizacja menu i dlaczego jest ona ważna?

Synchronizacja Twojego menu jest ważna, aby zapewnić spójność między platformami do zamawiania jedzenia online i/lub systemem POS. Gdy menu nie są zsynchronizowane, często zdarza się, że pozycje menu mają różne opisy, ceny, grupy modyfikatorów i zdjęcia. Sprawia to, że konsumenci postrzegają markę jako markę niskiej jakości, zwiększa to złożoność operacji i sprawia, że podstawowe raportowanie biznesowe jest znacznie trudniejsze i bardziej czasochłonne niż jest to konieczne. Synchronizacja menu pozwala zaoszczędzić godziny pracy Twojego zespołu w trybie tygodniowym lub miesięcznym.

Czym zajmuje się dedykowany Menedżer sukcesu klienta?

Lubimy myśleć o naszych menedżerach sukcesu klienta jako o osobistych konsultantach biznesowych i operacyjnych. Zaczynają od upewnienia się, że Twoje wdrażanie się do Otter jest wyjątkowo płynne. Następnie będą służyć jako stali konsultanci dla Twojej firmy. Będą Ci asystować w strategii, aby pomóc zwiększyć Twoją sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić ogólne wrażenia z dostaw dla Twoich klientów. Obejmuje to sesje strategiczne dotyczące cen, menu, operacji, doświadczenia marki oraz marketingu i promocji.

Co oznacza priorytetowa obsługa?

Wszelkie e-maile, czat lub połączenia z pomocą techniczną zostaną przekierowane do naszej kolejki priorytetowej, która jest obsługiwana przez dedykowanych przedstawicieli ds. wsparcia dla naszych klientów Menedżera handlowego Premium.

Co obejmuje spersonalizowane raportowanie?

Dlatego nazywa się ono spersonalizowanym! Dostosujemy raportowanie do Twoich potrzeb biznesowych.